пʼятницю, 25 жовтня 2019 р.

Реорганізація рекламної роботи для санаторія та медзакладу

Ми з вами живемо в часи, коли майже всі соціальні об'єкти, змушено, переводяться на самоокупність. Санаторії все менше отримують допомогу від держави і завантаження соціальними путівками. Про що треба в першу чергу подумати керівнику здравниці?  Про максимальне Комерційне завантаження санаторію. На допомогу приходить професійне маркетингове агентство.

Більшості санаторіїв на сьогоднішній день необхідна повна реорганізація рекламних кампаній, створення власного бренду, наявність якого само по собі призведе до збільшення вартості підприємства, додасть солідності і статусності. У поняття бренд треба вкладати не лише зовнішню оболонку, але і гарантію високої якості надаваних послуг, в тому числі з допомогою більш чіткої профілізації залучених пацієнтів. Підвищення авторитету санаторію як лідера галузі, збільшує цінність послуги, що дає можливість в майбутньому збільшення ціни, націнки і, як наслідок, прибутку.
Необхідні злагоджені дії санаторію з реорганізації та проведення зовнішнього просування послуг і формування внутрішнього комплексу маркетингу. Для створення плану робіт в цьому напрямку відмінною підмогою може служити виїзд експерта нашого агентства для проведення комплексної оцінки комерційної діяльності.
Розробка концепції просування послуг санаторію - вкрай важливий етап в організації комерційної діяльності. Саме з неї повинні починатися всі види рекламних робіт, в тому числі виготовлення сайту. Адже для отримання максимального ефекту від рекламних впливів, потрібно розуміти, на які важелі натискати!
А заміна сайту сьогодні потрібна 95% санаторіям. Необхідне створення якісної описової "упаковки" послуг санаторію. Сьогодні є чудові технічні можливості концентрації уваги потенційного споживача послуг на конкурентних перевагах санаторію. Ми називаємо це «комплексом базових робіт», які включають професійний копірайтинг, створення фотобанку, розробку брендбуку, створення нового сайту і т. д.
Виготовлення сучасного, інформативного сайту - це фундамент подальшого розвитку, на якому будується вся подальша рекламна кампанія.  Результат від просування в рази краще, якщо клієнт бачить якісний, сучасний, інформативний сайт.
Подальший комплекс робіт складається виходячи із завдань і бюджету кожного конкретного санаторію. Роботи проводяться в першу чергу по двох головних каналах просування-Інтернет і "сарафанне радіо", стимулювання повторних візитів. Проводяться ретельні попередні узгодження робіт з керівництвом санаторію. І звичайно ж, всі роботи супроводжуються докладними щомісячними звітами з аналізом і коригуванням ситуації в подальшому.
Саме такий підхід дозволяє нам добиватися результатів, в рази вище, ніж якщо санаторії діють в організації комплексу маркетингу самостійно. Середній результат нашої робіт - зростання комерційних продажів послуг санаторію на 30 % за рік. Будемо раді разом з вами досягти поставлених цілей і завдань!

Немає коментарів:

Дописати коментар