пʼятниця, 25 жовтня 2019 р.

Реорганізація рекламної роботи для санаторія та медзакладу

Ми з вами живемо в часи, коли майже всі соціальні об'єкти, змушено, переводяться на самоокупність. Санаторії все менше отримують допомогу від держави і завантаження соціальними путівками. Про що треба в першу чергу подумати керівнику здравниці?  Про максимальне Комерційне завантаження санаторію. На допомогу приходить професійне маркетингове агентство.

неділя, 4 жовтня 2015 р.

ДАВАЙТЕ ПОДОРОЖУВАТИ!

"Людину роблять щасливою три речі: любов, цікава робота і можливість подорожувати" (І. Бунін).

Тому не відмовляйте собі в задоволенні відправитися в незабутню подорож, яка може змінити Ваше життя. Багато хто говорить, що саме подорож міняє світогляд людини, адже повертаючись додому, він почуває себе щасливим і незвичайно радісним, а в душі панує гармонія і спокій. Навіть якщо у Вас на це відведено не так вже багато часу, дайте собі можливість відчути свободу і незалежність від повсякденних буднів, проблем і клопоту, і відправитися назустріч пригодам хоч би на миті. Повірте, це буде досить, щоб знову вдихнути нову життю, відчути прилив сил і заряд бадьорості.

Так давайте разом рухатися вперед, відкривати для себе зовсім новий невідомий світ, так давайте парити над небесами і насолоджуватися життям.

вівторок, 14 липня 2015 р.

Музей Акрополя відмічає своє шестиріччя

Відкриттям виставки "Самофракія. Таємниці великих богів" 20 червня 2015 року музей Акрополя святкує свій шостий день народження.
музей Акрополя

На виставці, відкриття якої відбудеться в 21.00, будуть представлений 262 древні експонати з Археологічного музею Самофракії, багато хто з яких уперше покинув межі острова: артефакти з розкопок Святилища великих богів, Некрополя і минойского поселення в Мікро Вуни.

Літні заходи для дітей в Національному археологічному музеї

Спеціально розроблені учбові заходи для своїх маленьких друзів підготував Національний археологічний музей. Вони проводитимуться з 23 червня по 23 липня 2015 року. Дії спрямовані на активізацію уяви і творчого мислення у дітей.

Зокрема, маленькі гості музею можуть брати участь в художніх майстернях, виготовляючи невеликі твори мистецтва, натхненні експонатами музею. Вони також матимуть можливість подорожувати по виставковому залу за допомогою пошукових ігор і отримувати подарунки.

70 німецьких журналістів і блогерів відвідали Грецію

70 німецьких журналістів і блогерів туристичних ЗМІ відвідали днями Грецію у рамках заходу TUI Німеччини. На прес-конференції, організованій видатним німецьким туроператором в р. Ханья, були представлені зимова програма на 2015/2016 г.г. і інформація про останні туристичні тенденції і події. Прес-конференція включала програми екскурсій і турів, що дозволяють німецьким журналістам познайомитися з пам'ятками Кріта.
німецькі блогери

"Незважаючи на економічну кризу, ми вибрали Грецію як країну-організатора нашого заходу. Туризм є найважливішою галуззю грецької економіки"., сказав у своєму виступі керуючий директор Tui Німеччині Oliver Dorschuck.

Туризм не має бути предметом політичної експлуатації

Туризм не має бути темою для політичної експлуатації, якщо ми хочемо захистити "важку промисловість" нашої країни, підкреслила, виступаючи по телебаченню, глава міністерства туризму Греції Олена Кундура.

"Я тут для того, щоб дотримувати інтерес моєї країни. Я працюю з усіма зацікавленими сторонами, щоб захистити і забезпечити стабільність нашого туризму", підкреслила пані Кундура.

Міністр повідомила, що вона отримує офіційну інформацію від міжнародних туроператорів, Асоціації грецьких туристичних підприємств (ΣΕΤΕ), Грецькій асоціації отельеров, згідно якої досі немає яких-небудь достовірних офіційних даних про втрати, а ті скорочення, які є в ці дні, будуть відновлені після того, як "ми повернемося до звичайного ритму".

Британські туристи не збираються анулювати броню в Грецію

Як інформує Британська асоціація туристичних агентств (АВТА), британські туристи, що забронювали за допомогою туроператорів тур в Грецію, не планують міняти його на який-небудь альтернативний напрям.
бронь до Греції

АВТА відмічає, що немає ніяких ознак, що туристи зіткнуться з перешкодами під час їх перебування в Греції, і, на думку британських агентів і туристів, ситуація в країні класифікується як "business as usual".